Ojdå, här skrivs det ej så mycket, skall man anta att det inget händer utanför forumet som är värt att skriva om?
Jag gör ett hopp förbi klagandet och hamnar här nedanför:
Det är inte särdeles kul att jobba 25% och bo hemma. När man dessutom bor i skogen och arbetet utgör jag ju under helgerna i kyrkan. Mina gymnasiekompisar är antingen utflyttade eller bortglömda. Detta innebär att jag typ aldrig träffar och pratar med folk som inte är pingstvänner.
Då är det kul att jag skall fara till borås och träffa lite kompisar. Och om några veckor bär mig järnvingar till tanzania.
Annars så har jag tagit ytterligare ett steg mot jazzen. Det känns bra. Och jag hoppas kunna lära känna alla gitarrens band och strängar ännu bättre genom att nu strukturera min övning mer.
Eftersom det känns ganska drygt här hemma ibland, så är det viktigt att hösten blir en succé på bortaplan. Funderar på följande saker: jazz på folkis, teologistudier i örebro, musikhistoria på högskola alternativt sitta någonstans vid en dator och klaga på alla livets bittra frukter... Jag vet vad jag önskar men inte vad jag vill...
Vintern kan gärna fara tillbaka dit den kom ifrån, i detta land hör den inte hemma. Det var inte vintern som byggde sverige... (Nationalmetrologiskt uttryck)

Nu vet ni det och så avslutar jag denna dagbok.