Vi kör igång...
Sonisphere - 7e Augusti, Sthlm
Aneurysm
ligger du mycket minus, nuförtiden?bob skrev:För första gången sen 2004 vet jag inte om det blir någon festival för mig. PnL, Emmaboda och WOW vore givetvis mycket fint, men tyvärr, jobb är absolut prio i år. Den som lever får se.
Isak skrev:ligger du mycket minus, nuförtiden?bob skrev:För första gången sen 2004 vet jag inte om det blir någon festival för mig. PnL, Emmaboda och WOW vore givetvis mycket fint, men tyvärr, jobb är absolut prio i år. Den som lever får se.
fattar, fattar. skönt att det inte är minus, iallafall!bob skrev:Isak skrev:ligger du mycket minus, nuförtiden?bob skrev:För första gången sen 2004 vet jag inte om det blir någon festival för mig. PnL, Emmaboda och WOW vore givetvis mycket fint, men tyvärr, jobb är absolut prio i år. Den som lever får se.
Minus och minus, plånboken är iaf inte lika (relativt) välfylld som den varit tidigare år vid denna tiden. Således prioriteringen.

hampus skrev:Emmaboda närmar sig med stormsteg och jag känner på mig att det kommer bli en galet bra festival. Vilka från forumet ska dit? Forumträff måste styras upp. Jag och Alex (Underligt) kommer i alla fall vara där.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst