Festivalsommaren 2010

Festivalsommaren 2010

18.dec 2009 20:54

Vi kör igång...

Sonisphere - 7e Augusti, Sthlm

Aneurysm
Aneurysm
Användarvisningsbild

Ort: Eeeeh, sej mej var ditt hyset por eller jak kasta egg po tin palkonk...

18.dec 2009 22:49

Siktar in mig på :
Sweden rock
Peace and love
Piteå dansar och ler
Trästock
Har redan en bilijet till Sonisphere i Stockholm yay.
"Tomhet är bästa platsen för utrymme"
http://www.myspace.com/annorlundarandoms
Ett ögonblick

24.feb 2010 13:23

Har nu bilijett till Sweden rock med försöker få biljett till West coast riot/Metaltown.. Skulle verkligen vilja se Rammstein , The Dillinger Ecape Plan och In Flames och massa andra bra band!!
Ett ögonblick

25.feb 2010 23:31

Måste kolla upp allt, och återkomma.
Sommarn, asså. Sjuukt långt bort.
//Allt och inget gör mig glad och sur, men jag tror på tur!
Isak
Användarvisningsbild

02.mar 2010 17:25

Jag har biljett till Emmaboda än så länge. Det kommer bli finfint. Roskilde är ju världens skönaste festival, men deras bokningar har inte imponerat tillräckligt i år. Det finns en hel del småpärlor, men måtte de släppa något tyngre snart som gör biljettpriset mer värt. Jag är inte orolig. Än. Så Roskilde kommer det med största sannolikhet bli för mig också.
Bild
hampus
Användarvisningsbild

24.mar 2010 21:47

Tycker inte att någon festival har särskilt bra bokningar än. Skulle hemskt gärna på Emmaboda men nja. Peace and Love står närmast nu, eller Way Out West.
Five days can change your world
five nights can make it turn
litemedvind

25.mar 2010 14:11

Emmaboda, alltid emmaboda :)
sen Arvika och lilla lilla Säljeryd!
Spela på det undertryckta!
manchild.blogg.se
Mansbarn

17.apr 2010 04:45

peace and love har ju lätt bäst line-up. men det krockade med annat, men arvika är i princip bokat. Hypocrisy vore grymt kul att se!
?
Jim
Användarvisningsbild

20.apr 2010 10:07

För första gången sen 2004 vet jag inte om det blir någon festival för mig. PnL, Emmaboda och WOW vore givetvis mycket fint, men tyvärr, jobb är absolut prio i år. Den som lever får se.
bob

08.maj 2010 13:27

bob skrev:För första gången sen 2004 vet jag inte om det blir någon festival för mig. PnL, Emmaboda och WOW vore givetvis mycket fint, men tyvärr, jobb är absolut prio i år. Den som lever får se.
ligger du mycket minus, nuförtiden?
Isak
Användarvisningsbild

09.maj 2010 22:14

Isak skrev:
bob skrev:För första gången sen 2004 vet jag inte om det blir någon festival för mig. PnL, Emmaboda och WOW vore givetvis mycket fint, men tyvärr, jobb är absolut prio i år. Den som lever får se.

Minus och minus, plånboken är iaf inte lika (relativt) välfylld som den varit tidigare år vid denna tiden. Således prioriteringen.
bob

10.maj 2010 22:06

bob skrev:
Isak skrev:

Minus och minus, plånboken är iaf inte lika (relativt) välfylld som den varit tidigare år vid denna tiden. Således prioriteringen.
fattar, fattar. skönt att det inte är minus, iallafall!
Isak
Användarvisningsbild

11.maj 2010 13:58

Isak skrev:fattar, fattar. skönt att det inte är minus, iallafall!

Ärligt talat är den ganska tom. Men fick klart med jobb idag. Kändes bra. Vad ska man bo i ett kallt tält på en bajsluktande camping när man kan spendera sommaren på ICA Maxi i Partille?
bob

12.maj 2010 13:12

bob skrev:Vad ska man bo i ett kallt tält på en bajsluktande camping när man kan spendera sommaren på ICA Maxi i Partille?
Sörjer med dig, bro.
Isak
Användarvisningsbild

04.jun 2010 13:31

Idag ska man till Täfteåfestivalen och se Dlk och Invasionen! och nästa vecka blir det Sweden rock!!
Ett ögonblick

07.jun 2010 15:40

Ojojoj...de e fan fest för alla gamla hårdrockare det här året...

Förrutom Sonisphere i Sthlm, 7 Augusti, så ska jag även till Metal Town i GBG den 18-19 Juni...

Får se om det kan skramlas ihop till Getaway i Gävle oxo...sen har man kryssat av X antal gamla hjältar man växte upp med på 80-talet...:)

De mycke nu...
Aneurysm
Användarvisningsbild

Ort: Eeeeh, sej mej var ditt hyset por eller jak kasta egg po tin palkonk...

20.jul 2010 05:52

Emmaboda närmar sig med stormsteg och jag känner på mig att det kommer bli en galet bra festival. Vilka från forumet ska dit? Forumträff måste styras upp. Jag och Alex (Underligt) kommer i alla fall vara där.
Bild
hampus
Användarvisningsbild

20.jul 2010 10:15

Inte jag, för dyrt och för långt att åka. Det räcker med att jag var på emmaboda på 90-talet då min kusin var scenchef där. 8)
Jag kan jobba Jag kan va arbetslös Marknaden är snål Jag är generös
gurkburk
Användarvisningsbild

22.jul 2010 10:04

Idag börjar Trästockfestivalen! Är ni i Norrland kom för H-Vete förbi här spelar Hästpojken,Moneybrother, Krunegård, Dag vag, Crashdiet x2, Stolen deer, Chigacojazzen, Noll, Amber oak, Melissa horn ,m,m!
http://www.trastockfestivalen.se/ En av sveriges bästa festivaler och GRATIS!! Jag kommer jobba där hela veckan (Har redan jobbat där ex antal dagar med tält stängselmm.)
Ett ögonblick

24.jul 2010 22:43

hampus skrev:Emmaboda närmar sig med stormsteg och jag känner på mig att det kommer bli en galet bra festival. Vilka från forumet ska dit? Forumträff måste styras upp. Jag och Alex (Underligt) kommer i alla fall vara där.

Jag styrker detta påstående och uppmanar även jag till att ett möte av något slag anordnas!
Bild
Underligt
Användarvisningsbild

Nästa