2010-07-09 Hultsfredfestivalen - INSTÄLLT!

2010-07-09 Hultsfredfestivalen - INSTÄLLT!

22.feb 2010 09:45

bob hund spelar på Hultsfredfestivalen den 9.juli!

13 års åldersgräns.

Festivalpass kostar 1290 kroner.
Dagspass kostar 590 kroner.
Båda köpas här.

Mäld dig inn på denna Facebook eventen.

Du hittar mer info om Hultsfredfestivalen på deras hemsida.
idioten

29.jun 2010 21:50

Inställt! Så antar att denna spelning inte blir av...
"Tomhet är bästa platsen för utrymme"
http://www.myspace.com/annorlundarandoms
Ett ögonblick

30.jun 2010 00:35

Så har Hultsfred (äntligen?) kastat in handduken för sista gången. Säga vad man vill om sista årens haverier, men det är onekligen fina minnen jag själv besitter från Hultsfred.

Fint också att aftonbladets krönikör avrundar en intervju angående det hela med:
Vilket är ditt bästa minne därifrån?
– När jag såg bob hund första gången på Stora dansbanan 1993. Den spelningen betydde väldigt mycket för dem. Det är inte den största spelningen jag sett, men det är den jag minns bäst.
bob

30.jun 2010 12:11

Dem blev ikapp sprungna av P&L och nu kan dem inte ta igen det. Synd att en så anrik gammal festival går mot sin grav. Man får hoppa dem kommer igen i framtiden. Mina Hultsfredsminnen var 2000 och 2002, bob hund båda gångerna. :D
Jag kan jobba Jag kan va arbetslös Marknaden är snål Jag är generös
gurkburk
Användarvisningsbild

08.jul 2010 21:50

En uppmaning till bob hund: Imorgon skulle ni spelat på hultsfredsfestivalen, nu när den tyvärr blivit inställd så finns det några människor som ändå dragit ihop en "festival". Många småband har uppträtt på campingen men det som saknas är ett riktigt stort band.
Gör en insats och kör en gratisspelning på campingen. Kontakta de som har utrustningen på: tuktuk@hultskrig.se eller mobilnummer 0722002181!
Persson