Jag undrar lite om någon (Markus eller Idioten känns sitta på denna informationen) har en lista över hur många ex. det finns av alla vinyler. Hade varit ganska intressant tycker jag. Är det någon som som finns i nytryck osv.
Tack!
bob hund (1993) ska finnas i 550 ex och Den där nya som skulle vara så bra... ska finnas i 500ex men Martin Kann är jag osäker på det fins en uppgift som pekar på att den troligen finns i mindre än 500 ex. Det är vad jag forskat fram. Hjälp mig Ola om nått inte stämmer in. 
gurkburk skrev:Dem har inte släppts på vinyl.bob hund (1993) ska finnas i 550 ex och Den där nya som skulle vara så bra... ska finnas i 500ex men Martin Kann är jag osäker på det fins en uppgift som pekar på att den troligen finns i mindre än 500 ex. Det är vad jag forskat fram. Hjälp mig Ola om nått inte stämmer in.
P.S "Ingenting" är ett album D.S
Jag tycker fan det var grymt. Var var du? Var det nån mässa, eller?Ett ögonblick skrev:Jag var i Umeå i dag och hittade Ett fall och en lösning på vinyl jag fick buda och fick den för 200 kr! Tycker jag fick den för väldigt bra pris eller?

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst